ACTIV JUMP! - Studio Tańca ESKA

Przejdź do treści

Menu główne:

WYBIERZ KURS
21 profesjonalnych trampolin fitness
PERFEKT JUMP
Grafik
ACTIV JUMP TEAM!
DOŁĄCZ DO NAS
Zapisy na nowy SEMESTR 2017/2018
20 profesjonalnych mat fitness
20 par hantli: 0,5 kg - 1 kg - 1,5 kg
2 piłki Bosu - trener równowagi

Zapraszamy na zajęcia   -   Ilość miejsc ograniczona   -   Zainteresowanych prosimy o kontakt telefoniczny 727 909 648 oraz 513 315 625

Chcesz zrzucić zbędne kilogramy bez mozolnych ćwiczeń? Bieżnia, rowerek, basen – to się robi nudne…
Fitness na trampolinach to nowoczesna i rewolucyjna metoda, którą musisz wypróbować! Skaczemy, spalamy, śmiejemy się i ćwiczymy w rytmie energicznej muzyki. Trampoliny pomagają wygrać z grawitacją i poprawić kondycję ciała, a instruktorzy zmobilizują do ćwiczeń nawet najbardziej opornych leni. Podczas ćwiczeń angażujemy większość mięśni, dzięki czemu nasze ciało będzie zgrabniejsze i jędrniejsze, więc – czego chcieć więcej? Fitness na trampolinach to zajęcia jedyne w swoim rodzaju, a rozbawiona grupa motywuje bardziej niż płaskie brzuchy modelek!
Czy dasz radę? NA 100 PROCENT!!! Są to proste ćwiczenia wykonywane intensywnie. Na jednych zajęciach możemy spalić nawet 1000 kcal i mieć frajdę z zabawy, której nie powstydziłby się 8-latek.
Zajęcia na trampolinach są dla każdego, bez względu na wiek, płeć, wagę czy aktywność fizyczną. Prowadzone ćwiczenia nie obciążają stawów, więc nie masz wymówki, żeby nie spróbować! Aby dowiedzieć się więcej zadzwoń do nas i zapisz się na najbliższe zajęcia. Gwarantujemy dobrą zabawę i satysfakcję! ACTIV JUMP to nowoczesny sposób na spalanie i zabawę. Fitness na trampolinach budzi w nas dziecko, co powoduje niezliczone dawki pozytywnej energii, którą wykorzystujemy w zrzucaniu zbędnych kilogramów.
Ćwiczenia prowadzone są przez profesjonalnych instruktorów. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w prowadzeniu zajęć, poza doskonałą zabawą, efekty ćwiczeń są niesamowite! W czasie jednej sesji można spalić nawet 1000 kcal co daje nam prawie 3 cheeseburgery i jest bardziej efektywne niż bieganie! Dodatkowo ćwiczenia są wyjątkowo bezpieczne dla stawów i kręgosłupa, a dodatkowo zachowanie odpowiedniego tętna pomaga w szybkim pozbywaniu się tzw. oponki. Jednak ćwiczenia to nie tylko skakanie na trampolinach. Dbamy o rozwój całego ciała, więc na zajęciach są też ćwiczenia wzmacniające mięśnie całego ciała, rozciągające, a każda sesja kończy się chwilą czynnego relaksu dzięki czemu kolejnego dnia nie doskwierają zakwasy ani inne bóle mięśniowe. Do zajęć wykorzystujemy również profesjonalne hantelki fitness oraz biłki Bosu do ćwiczenia równowagi i wzmacniania nóg.

OPINIA FIZJOTERAPEUTYCZNA POLSKI INSTYTUT FIZJOTERAPII I SPORTU
Rola trampoliny w sporcie i rehabilitacji jest praktycznie niedoceniona. Ta nowoczesna , choć znana wcześniej, forma ruchu w sposób nader łatwy i przyjemny pozytywnie wpływa na kondycję naszego ciała, a zatem i ducha. Ćwiczenia oparte są na ciągłym podtrzymywaniu dysbalansu, równowagi statycznej i dynamicznej poprzez zastosowanie miękkiego i amortyzującego podłoża. Zaangażowanie naturalnych funkcji stabilizacyjnych układu nerwowego tj. propriocepcji, sensomotoryki i innych, jest celem wytworzenia (wzmocnienia) prawidłowych odruchów tegoż układu. Dzięki właściwej funkcji mięśni i stawów, poprawie ulega bezpieczeństwo treningowe, występuje mniejsze ryzyko doznania kontuzji.

REHABILITACJA
Trampolinę z powodzeniem można wykorzystywać w specjalistycznej rehabilitacji u osób po zabiegach rekonstrukcyjnych ACL, MCL, PCL, uszkodzeniach łękotek, urazach barku, dłoni, stawu skokowego i innych. Warunkiem jest modyfikacja programu ćwiczeń z zastosowaniem specjalistycznych metod neurofizjologicznych. Trampolinę wykorzystywać można praktycznie na każdym etapie rehabilitacji do odtworzenia prawidłowej propriocepcji. Zarówno przy świeżych jak i podostrych urazach trampolina jest przyrządem, dzięki któremu łatwo będzie można stopniować trudność ćwiczeń.

ZAPOBIEGANIE URAZOM
Podstawową własnością układu biomechanicznego zapobiegającą urazom jest tzw. kokontrakcja – czyli współskurcz mięśni wokół stawu. Jest to nieoceniony element prewencji, ponieważ wytworzenie prawidłowego skurczu mięśni zapobiega urazom. Niezwykle ważne jest, aby terapeuta czy trener, który korzysta z trampolin posiadał wiedzę nie tylko z rehabilitacji sportowej, ale również z neurofizjologii. Rozumiejąc te zagadnienia oraz łącząc je razem z doświadczeniem mamy praktycznie nieograniczone ilości możliwości ćwiczeń sensomotorycznych.
Trampolina przydaje się także w trakcie normalnego cyklu treningowego również w treningach osobistych jako narzędzie mobilizujące narządy równowagi, poprawiające ich precyzyjne działanie, a także jako forma ćwiczeń powodująca skuteczne spalanie tkanki tłuszczowej. Aktywizacja w czasie ćwiczeń łańcuchów mięśniowych odbywa się z korzyścią dla narządu ruchu. Odciąża stawy, za sprawą lepszych mechanizmów stabilizacji czynnej (nerwowo-mięśniowej) przywraca ogólną równowagę temu niełatwemu systemowi motorycznemu.
www.pifis.pl

NAJCZĘSTSZE PYTANIA 

KTO NIE MOŻE ĆWICZYĆ?
Każda osoba przed przyjściem na zajęcia powinna się zorientować co do swojego stanu zdrowia i zapoznać z przeciwskazaniami. Przeciwskazaniami są: niestabilność stawów, koślawość i szpotawość kolan oraz stóp, stan po niedawno przebytych urazach, astma, choroby układu krążenia, nietrzymanie moczu, ciąża oraz okres do 6 miesięcy po ciąży, jak i ogólne przeciwskazania do podejmowania jakiegokolwiek wysiłku.

CZY TRAMPOLINY OBCIĄŻAJĄ STAWY?
Oczywiście, że nie! Trampoliny służą temu, aby odciążyć stawy, są doskonałą amortyzacją. Mamy wiele przykładów klientek oraz instruktorek, które borykały się z problemami stawów kolanowych i jak same stwierdziły: „ATIV JUMP! jest pierwszym treningiem cardio, po którym nie czują bólu w stawach!”.

CZY SKACZE SIĘ CAŁĄ GODZINĘ?
Nie, trening trwa 50 minut do godziny czasu, jednak poza cardio nie zapominamy o wzmacnianiu. W trakcie treningu około 30-40 min. to skoki, pozostała część to wzmacnianie oraz rozciąganie.

CO POWINNIŚMY MIEĆ ZE SOBĄ?
Strój sportowy, dla kobiet koniecznie sportowy stanik oraz buty z miękką podeszwą. Przydatny jest ręcznik i coś do picia.

ILE OSÓB SPADŁO Z WASZEJ TRAMPOLINY?
Pytanie to pojawia się bardzo często i zawsze nas bawi. Trampolina w fitnessie nie służy do wybijania się, nie wykonujemy wysokich skoków, trampolina jedynie amortyzuje nasze stawy, więc skoki są na tyle niskie i bezpieczne, że niemożliwością jest wyskoczenie poza przestrzeń trampoliny. Osoby początkujące na początku treningu korzystają z rączek, jednak po czasie czują się na trampolinie jak ryby w wodzie.

NAJWIĘKSZA ZALETA ZAJĘĆ?
Naszym zdaniem największą zaletą treningu jest jej przyjemny charakter. Trampolina to atrybut dziecka, który momentalnie wywołuje na naszych twarzach uśmiech. Osoby, które były zmęczone psychicznie treningami w końcu cieszą się na jego myśl, odliczanie czasu do końca treningu zmieniło się w odliczanie z niecierpliwością czasu do treningu. Oczywiście równie ważną zaletą ACTIV JUMP jest intensywne spalanie, dzięki któremu szybko zauważamy efekty.

DLA KOGO SĄ TE ZAJĘCIA?
Zajęcia skierowane są dla wszystkich! Nie każdy fitness, także nie każdy fitness na trampolinach jest dla wszystkich, jednak nasza trampolina i program treningowy zostały stworzone w ten sposób, aby także osoby starsze, otyłe czy kontuzjowane mogły uprawiać ten sport. Oczywiście w przypadku kontuzji wymagana jest konsultacja lekarska.
 
Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego